Promotiemiddelen

Om Toerlezjoere te promoten en zichtbaar te maken, krijgen de leden diverse promotiemiddelen uitgereikt.

Voorbeelden promotiemiddelen

Toerlezjoere-logo t.b.v. eigen website en instructie e-mailondertekening
Alle leden ontvangen een Toerlezjoere-logo om op de eigen website te plaatsen. En een instructie hoe zij het logo in de e-mailondertekening kunnen gebruiken.

Gratis opname toeristische aanbod in boekingsmodule van Booking Brabant
Het toeristische aanbod van leden (arrangementen, workshops, rondleidingen, demonstraties, overnachtingen, etc.) wordt ongelimiteerd gratis opgenomen in een boekingsmodule, die geïntegreerd in de website is. Toeristen kunnen gemakkelijk zoeken en direct het arrangement of de overnachting naar keuze boeken.

Ansichtkaarten
Speciaal voor de leden zijn drie aansprekende, herkenbare Toerlezjoere-ansichtkaarten ontworpen. Om bij te voegen bij een offerte, nota of te versturen met een persoonlijke boodschap. Bestaande klanten stellen deze aandacht zeer op prijs, komen eerder terug en vertellen het verder. Met als positief gevolg dat nieuwe klanten worden getrokken.

Gevelbordjes
Het is belangrijk dat Toerlezjoere zichtbaar is in de regio, zodat de toerist weet waar hij kan toerlezjoeren. Daarom ontvangen alle leden een stijlvol Toerlezjoere-gevelbordje, die ze zelf op een prominente plek aan de gevel kunnen monteren.

Spandoeken
Om Toerlezjoere zichtbaar te maken tijdens evenementen is er een aantal spandoeken ontwikkeld dat kosteloos gebruikt mag worden gedurende het evenement.

Mokken
Leden beginnen de dag extra goed met een bakje koffie of thee in een gezellige Toerlezjoere-mok!

Algemene folder
Er is een algemene folder in ontwikkeling, waarin beknopt staat uitgelegd waar Toerlezjoere voor staat. Het is belangrijk dat we allemaal op dezelfde manier Toerlezjoere in de markt zetten en aan de toerist uitleggen. Bestaande leden kunnen hiervan gebruikmaken. Daarnaast wordt de folder gebruikt om nieuwe leden aan te trekken.

Terug naar Info ondernemers